Ahoj, proto jsem zde auto přidal, aby si o hybridním pohonu v Aurisu mohl někdo přečíst, zrovna o této verzi toho na netu moc není (testy, receneze, atd.). Sám jsem to před koupí hledal a bída.Tak snad tomu pomohu. Jak jsem psal, auto máme od 12.10., tak jsem udělal první foto mobilem pro představu. Interiér je naživo ještě lepší, jen doufám, že bude trvanlivý, přestavbu dělala externí firma na zakázku ještě před koupí.
Ke Tvé otázce.: Spalovací motor se studený nevypíná. Zaleží, jak jsou nabité baterie, např.: když jsem v po ráno jel do práce z garáže, kde bylo 12 st., tak jsem nejdřív ujel asi 100m na elektro (EV mode jsem neaktivovalm, bat. byly na 75%), pak motor naskočil. Systém nemá předehřev(stationární vytápění), ale ve výfukovém potrubí je radiátor, ve kterém proudí za studena chladící kapalina, aby se motor rychleji zahřál, ukazatel mi hlásil 70st.C voda po 1,5km. Škoda, že nemá ukazatel teploty oleje, ten by mě zajímal více, protože auto používá "moderní" lehkoběžný olej 0W-20, který má sice dobrou čerpatelnost, ale zase tenší mazací film, takže přemýšlím, že výměny zkrátíme na 10 000km (normál 15tis.). Po zahřátí systém již funguje normálně, problém je v tom, že auto nemá kontrolku vypnutého motoru, jen když dáš EV-mode, tak je jistota, že jedeš na elektro, což jde ale jen do 50km/h a asi 2km. Takže podle mě motor běží na nízké otáčky většinu doby, nebo se vypíná, což ale není rozeznatelné - auto má de facto 60kW startér, takže motor nenaskakuje normálním stylem, ale spíš je rychle roztočen (těžko popsatelné :-) ). Lze poznat ale, když se připojí do hnacího řetežce při rychlosti kolem 30km/h, kdy auto trochu cukne.V 50 už to kvůli setrvačnosti vozu poznat nelze.
Doufám, že to takto stačí, jestli máš ještě dotaz, tak rád odpovím.