úpřemně ti přeju to vysněné Subaru
Nestačím se divit co jsou čecháčci achopni napsat o milovaných škodovkách :-)
"Po narovnání kol do přímého směru a rychlého přesunu pravé nohy na z podlahy vystupující plynový pedál, dochází k poměrně rychlému nárůstu otáček a po překročení 3 tisíců i svižnému zrychlování, které jakoby neznalo konce, ten se však blíží rychleji než by se zdálo a následuje rychlé a přesné přeřazení,"
Na pár týdnů jsem dostal jako náhradní vůz novou Octavii II 1,6i.... už po pár stovkách kilometrů jsem úpěl a s láskou se vracel po pár týdnech zpět do opraveného MB :-) Ano , Octavia byla úplně nová a syrová...slabá výbava, cena třetinová ne-li nižší....ale i tak.
Dechberoucí zrychlení mně stálo taky mnoho krušných okamžiků, zdechlejší 1,6i jsem neřídil, v okolí Prahy byl problém se vůbec rozjet na přivaděči na dálnici abych se dostal aspoň na rychlost abych se byl schopný zařadit, nejednou jsem musel vzdát a zůstat stát a počkat až kamiony projedou. Nedovedu si představit dovolenou, v takové Itálii mají přivaděče 100metrů, to teprv musí být zážitek zařadit se! Dokonce jsem po pár kilometrech šel mrknout pod kapotu jestli něco není v nepořádku!
Můžete kouzlit se šajtrpákou (ano, jde lehce...až moc, neváte pak jestli rychlost padne nebo ne, chtělo by to aspoň nějaký náznak cvaknutí) a nic z toho. Tam kde by mělo jet 8V odspodu se nic neděje jen vidíte ručičku otáčkoměru jak se snaží něco dělat, výkon nemá dole, uprostřed ani nahoře... naprosto mrtvý udušený motor! Jo, výhoda, nejde vůbec slyšet, velké plus otoru...jediné. Na 8V to nemá výkon odspodu, uprostřed nic, nahoře se samozžejmě nic neděje...k smíchu :-)
Měl jsem řest i s pár 16V o VW, není to o nic lepší, jen se pousměju jak propastný je rozdíl např s 1,6 od Toyoty... ano, aspoň jsem se chvíli v té Škodovce usmíval, zbylé týdny to bylo už jen k pláči.
Na dálnici jsem jezdil za 12-13litrů ... tolik mi žere 911 >:D >:D >:D Vlastně s tou jezdím dálnici i za 10 !!! Že se něco děje u 1,6i kolem 160ti? Jo, dochází jakýkoliv výkon a že s tím jel někdo přes 200? Kdo vás tlačil proboha? Já na D1 měm problém udržet se ostatních aut! A co víc, celou cestu kormidlujete jak to auto plavalo (opravdu věřím že jen zásluhou mizerných 15" gum Exellance, a vysokého lehkého auta)
V zatáčkách jsem znervózňoval o to víc, krátký rozvor, vysoká stavba, převysy jak stodola a 15" kola...buďto lehká příď letí po tečně ven, , nebo se vám auto přes balonové gumy přehoupne a zadek letí, k tomu se nervozně houpete ze strany na stranu, snažit se ve vlásenkách o cokoliv připomínající sportovní jízdu je zbytečné, lítáte na vysokém posazu jak lentilka v prázdné krabičce, výkon nikde a když už to přeženete, kormidlujete vanu na kolech.... ano, pár set kilo zátěže pomůže. Brzdy jsou ostré, kousavé, blbě se odhadují...podobně jedovaté jsem zažil v Citronu C3, ale to je holt městké vozítko.
Uvnitř čená nuda a výbava holátko, rádio chytalo zpětnou vazbu z mobilu snad i kolemjedoucích aut, zvuk šílený, nepoužitelné chrastidlo. Sedačky bydílko, tvrdá mizérie jak na lavici, žádný tvar. Je s podivem jak se pohodlně udsadím v Japoncích a ti jsou stavbou trpaslíci poti mým 192cm.
Nestačím se divit co dokáže vyhválit škodovka, ale i samotní majitelé, ale moc jim přeju aby si jednou sedli do pořádného auta a měli s čím srovnávat.
Na výbavu a pořádný motor škodovkářům nezbude, ale hlavně že je v každé Šouflovce tigrovaný potah (nebo semišový >:D ) liťáky na které se šetří rok a ozdobné blbosti a lišty >:D
Moc přeji majiteli šťastné kilometry, ale ještě víc aby si našetřil na vysněný boxer v Subarku, to teprve zažije co je kalup zatáčkou a jak drží auto s motorem těsně nad asfaltem :-) :-) :-) co teprve ten zvuk :-) Jen ten servis ti pustí pořádně žilou :-)