Souhlasím s Tebou, jsme na stejné vlně. Ano, popsal jsem FIATA 125 s nostalgii ke své první čtyřkolové lásce.
Fiat 125 byl sportovní sedan, jeho sportovnímu výkonu v té době se mohla srovnat jen Alfa Romeo Giulia 1600 SUPER a nejenom srovnat ale i ho předčít.
Alfa Romeo Giulia 1600 SUPER se vyráběla ve stejné době (rok 1970) měla podobný dvojvačkový motor který ale byl výkonější než motor FIATA 125.
Ta nejvýkonejší verze motoru Alfa Romeo Giulia 1600 SUPER měla výkon 85KW a kroutící moment 142Nm. Proto Alfa Romeo Giulia 1600 SUPER měla lepší zrychlení (10, 9'') a větší konečnou rychlost (178km/h).
Osobně se mi nelibili ty jeji ošklivé tvary. Odůvodněně ale Alfa Romeo byla tehdy vždy v čele rychlých italských vozů.
Co se týká mého tehdejšího rozhodnutí "UŽ NIKDY ŽÁDNÉHO ITALA" nakonec se potvrdilo správné, jelikož mé druhé auto které následovalo byl Japonec který mě nikdy nezklamal. Ale o tomto Japonci napíšu příště moji další recenzi. A jestli budu mít hrubky v pravopisu tak mi to promiňte, ju? >:D