Máš pravdu u pásu jsem nikdy nepracoval a na kecy obchodníků jsem již docela imunní, ale tentokrát jsem prostě podlehl. Ono když ti prodejce mává před očima nějakým novým testem TÜV s aktuálním datumem a Megane je tam mezi nejlepšími a do toho ti kolem huby maže omáčku jak je Megan kvalitní a poukazuje na 5 letou záruku...no prostě výplach mozku a já jsem jim na to skočil. Ten test už jsem několikrát hledal na netu a myslím že to byl slušný fake upravený pro jejich potřeby, jelikož jsem na TÜV neobjevil jediný test, ve kterém by Megane exceloval, ba právě naopak.
Píšeš ať auto prodám když nejsem spokojený, ale nemám momentálně prachy na rozhazování a vyhodit každé 2 roky 200tis. (což je propad ceny Meganu za 2 roky, tedy 50%) za jedno auto, na to momentálně nemám. Vzhledem k tomu že musím mít trvale minimálně 2 auta v rodině, tak si výdaj 400K za rok do vozového parku asi většina běžných lidí dovolit nemůže. Teď mi asi nezbyde než pravidelně do konce záruky navštěvovat Renault servis a sypat si popel na hlavu. Pak podle vážnosti situace auto buď dojezdit, nebo za pakatel prodat.
Měl jsem teď několik let Toyoty a když jsem si v roce 1998 kupoval Toyotu Carinu, tak jsem od různých lidí co Toyotu nikdy neměli slýchal, jak se Toyota zkazila, protože se už nevyrábí v Japonsku, pak jsem kupoval Avensise v roce 2003 a 2009 Corollu Verso a opět jsem slyšel to samé, ale byly to kecy. Ty auta šlapaly jako hodinky. Je hezké tvrdit že jsem narazil na špatný kus Megana, ale byl to druhý Renault a druhý poruchový kus. To už je docela na zamyšení, ne? Člověk holt nesmí dát na rady jiných a musí jít cestou toho, co se osvědčilo a funguje.
Jo a ještě pro zajímavost. Jeden z kamarádů co mi hrozně chválil Megana a letos mu definitivně kleknul cestou z Chorvatska si včera přivezl Hyundai SantaFe a říkal že Renaulta už nikdy. Docela těm klukům šikmookejm ten úspěch přeju. Je na čase aby si evropské automobilky uvědomily, že marketing není všechno a že když budou s lidimi moc dlouho vyjebávat jako třeba Renault, nebo chtít za málo muziky hodně peněz jako koncern VW, tak je brzo někdo předhoní. :-)