Ahoj
vsak se nezlobim, kazdy to vnima jinak a kazdy k tomu pristupuje jinak..
Od vozu za ktery sem dal pro mne nemaly peniz v dobe kdy kazdej obracel korunu nez si koupil rohlik k veceri sem prinejmensim cekal snahu dealera resit at uz banalni ci vice zavazne potize.
Na 15let starem aute, ktery ma najeto pres 350.000km a jez vas stalo pouhych 50.000CZK a za tech 5let a 150.000km do nej nasypal cca 70.000vcetne pojistek se jiste taky narozcilujete az az ale tady porovnavame jabka a hrusky
:-)
Delam v automotive branzi kde denne resime problemy at uz kvalitativni, technicke, ci jen uzivateske a zkusenosti pravi, ze se vse da resit a i kdyz se kolikrat stalo, ze zakaznik schvalil koncept presto trval na napravnym reseni z jedineho duvodu: zachovat si dobre jmeno a prizen zakazniku.
Nepopiram, ze lpim na poradek a jen tak se s necim nespokojim, na druhou stranu dealerovi nemuze delat az takovou potiz sepsat protokol a resit jej s "matkou", otazkou je, jestli se jim chce neco takoveho cinit... Pokud se snazi udrzet na trhu v retezci frencizingu Hondy je potreba mit proaktivni pristup, v opacnem pripade prijde odliv zakazniku a pripadne zmene vlastnika dealerstvi (jiz se tak stalo)
Nespokojenost nejen s jednanim (kdy vam dealer do telefonu vyhrozuje ztratou pracovniho mista u vaseho zamestnavatele) a i cenou dilu ci servisnich ukonu v porovnani s jinymi dealerstvi melo za nasledek i muj odchod. Jezdim ted do Zittavi (DE) a co si budem povidat, uplne jinej svet...
Za tu dobu sel vyvoj opet do predu, o to vic se nedivim nizkym prodejum Jazzu, v konkurenci toho nema uz moc co nabdnout a cena diky Yenu je premrstena za vuz ktery za nej ziskate...