asi se jeste vratim k tomu odstraneni kridla, kdyz to budi vukol takove emoce. pokud jde o funkcnost a efektivnost, dost silne o nejakem zazracnem efektu pochybuju. uz z toho duvodu, ze ATR ma nahon na predek a proto to pritlacovani na zadku ve vysokych rychlostech je proste nesmyslne. navic okolo jezdi spousta aut mnohem silnejsich nez je tento Accord, aniz by podobne obrovsky spoiler mely. dale se tento Accord prodaval ve verzi s kridlem i bez kridla. jako povinna polozka v technicaku take neni zapsan, takze to neni zadne must-have. "znehodnoceny" to auto samozrejme neni, kridlo mam doma v garazi a az to jednou budu prodavat, klidne ho tam namontuju zpatky, pokud si to budouci majitel bude prat. :-) krom toho, ze se mi to se spoilerem nelibilo, je pro mne dulezity fakt, ze bez spoileru vypada auto vice nenapadne a tak se nestava, ze by na kazdym semaforu se mnou chtel zavodit nejaky jeliman vybuzeny pohledem na velke rude kridlo. :-) no a jako posledni polozka na seznamu - bez kridla je proste lepsi vyhled vnitrnim zrcatkem vzad. takze pokud jaem obetoval odstranenim kridla snad nejakou desetinku procenta zhorseni jizdnich vlastnosti nekde ve vysokych rychlostech na okruhu, ziskal jsem vice na bezpecnosti v realnem provozu. nekdo ma treba priority jine, ale to je holt kazdeho vec, jak si to udela.