Ahoj...taky se podělím svou troškou do mlýna. Jedna věc jsou dnes "nezávislé" testy, druhá věc je kdo tyto nezávazné testy provádí a zadává. Jsem tak trošku z branže a mám pár známých a to ják u dealerů Hyundai vč. majitele, tak přes servisního technika právě v ACA. Pak pár známých u čistě koncernových prodejců a pár přímo v Hyundai. Nicméně právě technik v ACA (dealer Škoda a KIA) má co porovnávat, když se denně hrabe právě v těchto autech. No a to info je, že při totožném nájezdu kilometrů jsou obě značky ve značně rozdílném stavu opotřebení dílů (jak motoru tak užitkových dílů jako tlumiče atd.) ve prospěch Škody (tedy koncernu). Co se týče hesla Korejských automobilek (zejména Hyundai) o nejprodávanějším českém rodinném voze ve střední třídě, tato fráze je postavena čistě na obrovském tlaku výrobce na dealery a postavení obchodních podmínek a tedy vyplácení bonusů. Právě majitel jednoho autorizovaného prodejního místa Hyundai mi sám řekl, že Korejci kvalitou stále nekonkurují koncernovým značkám, ale že o to jim ani nejde. Jak zde bylo již zmíněno, jde stále a jen o Low price automobilku (i když jdou velmi dopředu).
U mě navíc hovoří v neprospěch Asijských automobilů právě jejich původ. Podporuji Evropu a nerad bych, aby jednou mí potomci inkasovali za práci pro asiaty hrnek rýže.