Ano,to je právě docela matoucí záležitost,ten úhel pohledu.Je jasné,že pro někoho,kdo jezdí ve 458ce Ferrari,bude pojem "sportovní vůz" úplně jinde,než pro někoho,kdo sedlá Škodu Favorit.Dobře jsi také vystihl slabiny WRXka,ty já poznal už při první projížďce a STi jsem také sedlal,takže znám rozdíly mezi oběma vozy.Já uvažuji o sportovním voze,jako o koncepci,nebrajíc v potaz tolik výkon vozu,protože to by bylo velmi zavádějící.Skutečnost je prostě taková,že WRXko je asi někde na onom rozmlženým pomezí pro vozy,které se dají označit sportovními.
Jak jsem už psal v recenzi,brácha má mx-5ku,ve které je jízda na silnici i pocit za volantem o řád sportovnější než v mém Subaru,ale výkonově ztrácí.Má ji o 4cm níž a na 17" kolech,díky čemuž v zatáčkách generuje slušné přetížení a ,i proto působí sportověji.Co by ale na ni řiekl takový řidič Corvetty ZR1?
Jinak máš dobrej vkus,až mi to situace dovolí,půjdu zřejmě do 911ky taky,ale chci jít nahoru po krocích,né po skocích,takže nejprve asi Nissan 370.