mam A6 starou 13 let a na klinickou smrt teda fakt nevypada, pritom 90-110k je tak realne prodejna cena toho auta, az letos dostane jeste novej vejfuk, tak bych se nebal k ni napsat a rucit za to, i neco jako v "super stavu" :-!
kamarad dojel pravdepodobne na vlastni blbost, pokud autum nerozumi, tak vybyrat vzdy s nekym kdo ano, a pohybuje se mezi tema autama dlouho a zna jejich slaba mista z praxe a tedty vi kam se podivat, stejne tak s takovim autem nema cenu jezdit do znackoveho servisu, tam samozdrejme tyhle auta stoji servisovat majlant, navic casto chteji menit i to co neni treba, mam u A6 zkusenost, kdy pri banalnim problemu kdy si skrz zpuchrelou hadici v radu stokorun a disgnostika jim v Audi ukazovala stejne chyby jako znamemu, chteli menit obe lambdy a jeste nejakej dil kde jsou zapalovace nebo neco podobneho, suma sumarum dily a prace odhadnuta na 40 tisic, u znameho to vyresila po konzultaci s Nemeckym Audi (zaslal jim kod problemu co to hlasilo) hadice asi za 3 stovky, nevim co by me nato pani servisaci v Audi rekli kdyz by problem pokracoval, typuju ze by chtely nakonec menit celej motor >:D