Čau chlapi, trochu vám oběma vstoupím do diskuze.. :-) Předně, Kuski, dík za další příspěvek do Tvé recenze a je mi líto, že sis tam odřel spodek auta, já bych asi zešílel a vezli by mě z dovolený domů vrtulníkem s infarktem myokardu, kdyby se to stalo mně >:D
A Nerez, ať slouží astřička H mnoho km, já měl Háčka dvě - jednu jsem odjezdil po dobu leasingu (135 000km) a druhou dojel asi v 60 000km (tam ale chcíplo turbo)... Měl jsem vždy diesely - ty máš 1,4 (66kW) - na ní bacha, mysli na vodní pumpu a rozvody, tenhle motor je až nepochopitelně háklivej - vše se mění už při 60tis! (?) - vím, jak mi říkali servismani v servise, že ty motory Twinport zlobí.. Ale máš nádhernej volant z OPC (předně netuším, kdes ho sehnal ;-) ) a za ten volant buď rád, protože ten sériovej si nepřej vidět po 100tis km: čudlíky ti zmizí a ta pseudo kožená obešívka je po proběhu jen oleštěná řezající guma... Vím o čem mluvím, na astrách H mám dohromady přes 200tisíc najeto... Ale zase podvozek je paráda, Astra vždy perfektně držela a brzdila, rád jsem s ní jezdil v zatáčkách a řazení i po 120tisících jde parádně, tak mnoho šťastných km přeju! PS: a byl jsem s ní taky na ringu - na kombíku jsem jezdil se samolepkou okruhu ringu a rád jsem při svých 81kW občas někomu ukázal zadek auta >:D