BMW dnes není pro každého? Co nám to tady chceš namluvit? BMW poslední dobou nedělá nic jinéhlo, než že do všeho cpe pohon xDrive, jen aby mu zákazníci neutekli k Audi. BMW už není to co bylo - to je ta pravda. Protože značku BMW si lidé vždy spojovali se sportovně laděnými vozy s pohonem zadní nápravy. Nikdo nepopírá, že BMW stojí na špičce v jízdních vlastnostech, parametrech motorů atd. Na druhou stranu pravda je, že jestli na sobě někdo ze silné německé trojky zapracoval v poslední době nejvíc - je to Audi. A neříkám to proto, že v Audi jezdím, tu mám více-méně jen proto, že jsem chtěl benzínovou V8 ve čtyřkolce a ve stáji BMW nic takového v mém cenovém rozpětí neměli.
Nemám tyhle nafoukané a povýšené řeči rád - možná Audi hraje hodně na materiály a zpracování interiéru a v jízdních vlastnostech za BMW ještě pokulhává, JENŽE, ten rozdíl už zdaleka není takový, jako dřív a pamatuj, že každý voják si v brašně nosí maršálskou hůl ....
A na tom, že věci ohledně výběru auta konzultoval s přítelkyní? Co je na tom špatného, když to auto budou užívat spolu? A už vůbec neposuzuj, jestli má cit pro dokonalost a funkčnost - každému se líbí něco jiného a pokud mu auto vyhovuje, tak jak si jej nakonfiguroval, není zde o čem diskutovat. Běž si raději sednout do jedničkového BMW a nech se obklopit větším množstvím plastů, nežli měl na karoserii Trabant ... Jo a abych nezapomněl, příští generace BMW řady 1 už taky nebude mít hnanou zadní nápravu, takže to Mnichovské kružítko a pravítko, které zmiňuješ, nám nějak začíná kopírovat tahy konkurence ...