Navara jako ojetina??
Zdravím.
Zvažuji koupi Navary jako lehce ojetého auta... S tím souvisí pár mých dotazů.Budu rád, když se tady klidně vyjádří i někdo další se svými zkušenostmi.
V mém případě by tenhle pick-up měl sloužit výhradně k práci...tz. tahání vozíku min. 2-2,5 t. atd. Jako první má pozornost padla na jinou skupinu užitkových aut a to Vito nebo Transporter. U Vita mne odradil zadní náhon a cena. VW Transporter je do teď favoritem díky pro mne příznivé ceně za nový vůz (vyjde levněji než 2 roky staré ojetiny), Navíc objem nákladového prostoru je taky lákavý, ale mám strach, že ho tím těžkým vozíkem odrovnám. Naopak všichni mi o Navře tvrdí, že je to dokonalý tahoun.V žádném případě nechci tyhle dva vozy jakkoli srovnávat. Terénní schopnosti určitě nejsou prioritou, ikdyž je určitě časem ocením. Jak jsem zmínil, auto by mělo sloužit k podnikání, takže jakékoliv náklady také hrají roli. U Navary se bojím spotřeby a oprav spojených s 4x4..?? Mám vyhlídnuté auto : r.v. 2008 najeto 45 tis., cena cca. 380 tis bez DPH. Auto se jeví v pořádku, jen na dotaz nízkého počtu kilometrů mi prodejce odpověděl, že tyhle auta nejezdí takově vzdálenosti jako třeba Octavia, Passat TDi....V každé případě planuji auto nechat prohlédnout odborníkem na OFF-Roady. Samotný prodejce mne však už upozornil na korozi šasi. Je to prý problém všech aut toho zaměření, myslím tím ocelový rám a listové péra...Prosím jaký je tvůj názor na tyto případné problémy. Děkuji za odpověď Tobě i dalším.....