Ahoj, děkuju za chválu... ;-)
A Jakou generaci MPS máš na mysli?
Předpokládám, že ti jde o druhou a stále aktuální generaci...
3MPS má poměrně kompromisně nastavenej podvozek, kterej bych možná trochu přirovnal k Focusu ST... rozhodně to není prkno jako MRS cup, takže umožňuje i na našich silnicích celkem stravitelnej komfort jízdy. Někomu, kdo jde striktně po okreskovém drtiči, by ta mírná "rozměklost" v zatáčkách ale mohla vadit.
K motoru asi tolik, že táhne jak zběsilej a je u něho poměrně úspěšně eliminovaná prodleva turba, kterou byla přímo pověstná předcházející generace. Na první dva kvalty má uhlazenej nástup síly, takže už se k řidiči chová docela gentelmansky (opět docela rozdíl proti první generaci) a neškube už tolik do volantu, když si človek hraje v zatáčce s plynem. Reakce na plyn poměrně rychlé, přesné řazení. Nevím jestli to bylo jedním specifickým kouskem, ale zase se mi zdálo, že (stejně jako u CX-7) vystavuje spojka najednou a až strašně vysoko....
Možná trochu zamrzí, že zvuk, kterej z auta vychází, úplně neodpovídá vzhledu. Distingovaně znějící HH? To mi moc nesedí... :-/ Příjemně mě překvapila spotřeba, protože to auto umí jezdit kolem 9 litrů, což je super...
Při jízdě je v autě ticho, akorát mě trošku překvapil větší hluk od valících se kol, ale to možná bylo tím že na autě byly neoriginální kola s šířkou 235 :-)
Když to shrnu 3MPS gen. II má kompromisní podvozek, kterej ale i tak umí okresku docela slušně vymést, rychlej motor (i když né tak zběsilej jako gen I), příjemný řízení i řazení, slušnej posez za volantem + dobrý sedačky, který nemaj zbytečně přehnaný boční vedení a umírněnej sound, kterej při normální jízdě neobtěžuje, ale s vytočenym motorem na okresce trochu chybí