< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spotřeba
S tim focusem mám taky jen jak píšeš statickou zkušenost. Souhlasim s tim co píšeš málo místa vzadu a kufr taky nic moc ještě bych dodal že je trošku přeplácanej vnitřek hlavně kolem řidiče a hlavně chudák spolujezdec ten se tam skoro nevejde. Ale motory má Ford parádní, no hlavně ty ecoboosty. Kamarád jel s tim nejmenším 1.0 a motůrek prej pěkně tahal i s tou krávou jakou ted Focus je >:D . Říkal že mu to přišlo jako to silnější tsíčko 1.2. No já ted nedávno odpovídal na práci prodejce právě Fordu, tak uvidim. Radši bych ale prodával VW nebo Škodovky a ted i třeba Kia Hjondé >:D .
Tak tovíš škodovka v česku jde nadračku. Ten champion bude asi výhodnej ale jak píšeš v česku hned vyprodáno. No já byl nedávno ve škodovce si udělat kalkulaci na fábku v combi se slabším tsíčkem, ve výbavě ambiente plus hodně hodně doplnků např. volant tříramenej v kůži s ovládáním tel. a rádia no a další věcičky rovnalo se to výbavě elegance ale takhle to vycházelo levněji. Nu a cenovka byla 385000kč pan prodejce mi dal 35000kč dolu a řek že když si přinesu od hjondé nebo kie lepší nabídku na podobně vybavený ceed nebo i30 on tu cenu dorovná. Upozornuju že to bylo v době před cca 2měsícema kdy se i30 a ceedy starší generace doprodávali a byli za hubičku. Takže jsem na to koukal a ta fábka by klidně mohla vyjít i na 285000kč. Ale dneska jsem koukal na konfigurátor a právě s tim chapionem by ta fabka vyšla hned bez slevy v podobné výbavě na 345000kč teda "jen" s manuální klimou. takže ten champion je opravdu výhodnej. No ale oproti třeba i30 hjundé se ve fábce člověk cítí tak nějak stísněně >:D .