runner - nepamatuju, že jsme to spolu řešili, ale to je u mě, bohužel, normální 8-s :-)
Já bych 370 Z bral, to každopádně, ale v žádném případě nevyměnil za 350 Z, 70-tka je rozhodně lepší vůz pro každodenní život, ale mrzí mě, že vyměkla, už to není takovej neotesanej hrubián, dotýká se kategorii GT. Jsem přesvědčen, že se nestane takovou ikonou jako 240 Z, 350 Z, částečně i 260Z, prodeje tomu tak trochu napovídají :'-( . Při nasednutí do obou se cítím sportovně, všechno je tak, jak má být, při jízdě se pár much najde, jako mnou už zmíněná nekonzistentní spojka, zbytečně citlivý řízení, trochu měkčí podvozek a absence typického chrapláku V6. To kdyby bylo jinak, mám ho v garáži místo žáby.
U pneumatik na zetko je zásadní tuhost bočnic, zdaleka ne každá guma je vhodná na ne zrovna lehký Nissan a při ostrém průjezdu zatáčkou se zkrátka žvejká, o životnost i ani nemluvím a i proto jsou potenzy ne jedinou ale dobrou volbou (výborné na suchu, delší životnost, tuhá bočnice, větší valivý hluk, nic moc na vodě).
S tím ,,samoopravovacím,, je to docela blbý, je to pro mě zajímavé info.
;-)