< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odfláknutá práce
Tak to máš pravdu. Chci vychytrale zatočit a ošidit kapitalistu, stejně jako on chce ošidit mě. :-) To je ale byznys. Proto jsem si koupil levný auto v základu na kterém má prodejce minimální marži a já minimální náklady na pořízení, abych ho v případě problémů mohl zahodit. S výbavou jsem spokojenej, mám svý rádio, tažný a taky alarm, protože kdybych měl pořád tahat všechny věci z kufru, tak nedělám nic jinýho. Za cenu Bose bych postavil něco mnohem lepšího. Měl jsem v autě dva velmi kvalitní zesilovače od Clarionu, ale muziku v thálii jsem udělal velmi úsporně, protože to nechci za 5 let zas bourat.
Laguna je dlouhodobě velice bezpečné auto a řekl bych že bezpečnost je její nejsilnější stránka. Mám ale na mysli skutečný stav auta, co má za sebou 300tkm. To je prostě odježděný a při objektivní návštěvě STK bude mít řadu vážných závad. To je zase jiný pohled na bezpečnost. V případě nehody s jiným autem je to jasný. Prostě kdo má kolem sebe víc železa, ten je na tom líp. Jinak thália je postavena na základu clia, co má v nárazových testech 4hvězdy, což v kategorii malých aut není vůbec špatné.
S úsporou materiálu na autech souhlasím. Nejsem naivní, auta jsou navržena tak , aby výrobci co nejvíc vydělali na servisu. S jakýmkoliv autem stačí najet sto tisíc a už to pomalu začne. Kotouče tlumiče,čepy,rozvody,spojka + to co náhodou odejde. Vůbec nezáleží jestli je auto v kůži nebo má levné plasty typu thalia. Tyhle výdaje si odpustím a než postupně do dražšího auta dávat peníze, tak to radši to levný zahodím. Takhle je to ale se vším. Dneska se výrobcům nevyplatí dělat věci pořádně na dlouhou životnost. Je to jako si koupit drahou televizi, taky nevydrží nějak extra víc než levná. Dneska si člověk nekupuje ani tak výrobek, jako spíš možnost pár let využívat technologii.