TT
Ahoj:-) Je fajn vidět tady někoho s TTčkem v modré barvě:-) Nemůžu si u těch fotek nevzpomenout na můj rok strávený za jeho volantem... Měl jsem (a stále je v rodině, i když už ho nemám já) skoro stejné TTčko, jako ty... 2,0 TFSI, modrá metalíza, 18" kola... Akorát s manuálem (podle mě se k autu hodí líp, než DSG, promiň), jiným designem kol a s S-line podvozkem. Byl to dlouho můj sen a začátkem roku 2011 se mi splnil... Motor úžasně pružný, výkon dostupný okamžitě a "hra" s vyklápěním spojleru na dálnici (zrychloval jsem a koukal do zpětného zrcátka, až se zvedne:-) ) mě nikdy nepřestala bavit...
Jenže... v létě nastal problém... Měl jsem na 14 dní půjčený Megane RS a to auto mě naprosto dostalo... Ty průjezdy zatáček, ta přilnavost... Když jsem se pak s odstupem pár dnů projel po stejných okreskách s TTčkem, byl jsem v šoku... Tam, kde se Megane pod plynem zakousl do asfaltu a držel, TTčko začalo na nerovnostech zběsile odskakovat a já se sunul po tečně ven... Což je dost blbý, pokud jedeš třeba od Žebětína k Masarykovu okruhu a kolem silnice jsou stromy a hlavně občas celkem sráz dolů... K tomu jsem začal vnímat věci, jako příliš přeposilované řízení okolo středové polohy a to byl začátek konce...
Proto jsem na přelomu roku přesedlal na Mégane RS Trophy (viz. moje.auto)... Zní to bláznivě, vyměnit Audi za Renault, ale nemohl jsem jinak...
Takže za auto a barvu :yes: , je to legenda designu a dobře se s ním jezdí i žije, holky skáčou samy do auta, ale není to na hardcore ježdění...