Já jel jak 1,4 TSI 90 kW, tak 1,2 TSI 63 kW... ta 77 kW mě potkala jen ve Fabce a je pravda, že si s ní radila moc pěkně. Pro změnu 63 kW se mi zdála malinko "méně dynamická", ale možná je to jen pětikvaltem, který má delší převody a přecejen někde těch 14 kW musí být. Proto mě více láká ta 1,4 TSI 90 kW, která je i ve vyšších rychlostech dynamičtější. 118 kW je už trochu jiná liga :-) Tu jsem mohl porovnat jen na Brněnském okruhu, kdy jsem v ní neseděl, ale seděl jsem v Cliu Sport, které má o dobrých 30 kW více a teda musím říct, že při výjezdech ze zatáček nám dokonce malinko ujížděla... a to už je co říct. Samozřejmě v technických pasážích bylo Clio rychlejší.
Musím někde splašit 1,2 TSI 77 kW...
Z druhé strany mě malinko láká i 1,6 TDI, sice jen pětikvalt, ale vzhledem k tomu, že jezdím převážně 200 km trasy, tak by to za zvážení stálo... Ale to by ji taky někde museli mít jako předváděčku. A taky je pravda, že v dieselech jsou zajímavé možnosti i u konkurence. :-)