V S režimu je dsg u GTI (už po relativně krátkém zžití) velmi předvídatelné, nemluvě o režimu manuálním..., při brutálnějším podřazování (při brždění před zatáčkou při ostré jízdě) tě sice nepustí až tak na krev jako manuál, ale zase ti to vrátí bleskovým řazením pod plynem (na výjezdu ze zatáčky)...
I tento "automat" ovládáš pořád především ty (jako celé auto) a možnosti jak umět dsg zvládnout k obrazu svému je poměrně dost..., samozřejmě, že "mouchy" se dají najít na všem.
Pro mě je dnes manuál v GTIčku celkově paradoxně větší kompromis, než dsgéčko...
Dvouspojka je v koncernovém hh (GolfuR/GTI) poměrně hodně dlouho (už 9. rok), za tu dobu se postupně (ale později) dostala do různých sportovních aut, od Porsche, BMW, Nissan (GT-R), Ferrari až po McLaren, čímž jasně dokázala své sportovní ambice (nikoli kultivovanost a komfort klasického atm s hdm) , ale v sériovém hh (jiném, než "koncernovém") ji už dlouho nikdo nebyl schopen nabídnout...