< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to uvést na pravou míru?
ono ten servis a díly opravdu drahé jsou, o tom žádná. ale za výhodu v technice se prostě platí nevýhodou v servisu. zrovna v případě boxer dieselu bych chtěl vidět s jakými výkony a za kolik by jezdily motory jiných výrobců s permanentní 4x4 a (v případě nového modelu) 1,6 tuny těžkým autem.. nejsem si jistý jestli by průměry začínaly 5tkou.
Navíc zkažení jména značky bych se nebál. pokud si jdu kupovat nové auto, vždy se svezu (pokud orpavdu neházím prachy vidlema) a pokud se svezu v terénu třeba s bmw xdrive a pak si sednu do lestra nebo outbacku, přijdu sice o "premiovou" značku a trochu luxusu ale ta jízda člověka přesvědčí že subaru je na tohle dělané. čili lidé co budou kupovat auto z rozumu pro schopnosti podvozku a pohon 4x4 na subaru nikdy nezanevřou ;-)