Je to tak, moje Jetta topí prakticky ihned po nastartování, ale není to motorem, ale elektrickými spirálami, takže to funguje na principu fénu >:D Nicméně funguje to výborně a motor se rychleji ohřívá, neboť zbývá více tepla pro něj.
Jinak v Auto Tipu byl na tohle téma test, kdy vzali 1.4 TSI a 2.0TDI Golfa a zkoušeli, který dřív odmrazí okno (TDI) a jak rychle prohřívají interiér - TSI předehnalo TDI až někdy po 15min, ale to už TDI mělo v interiéru přes 25st. celsia...
Takže se dá říct, že některá moderní dieslová auta opravdu topí rychleji. Píšu některá, protože spousta výrobců, nebo levnější modely (výbavy) spirály nemají... a stále topí slabě ;-\
Jinak k hodnocení: auto i recenze povedená, ale fotek pramálo :-( Když doplníš, tak mi napiš SZ, podívám se a eventuálně rád přehodnotím :yes:
Ta 5st převodovka je opravdu slabinou, to se VW moc nepovedlo, v dnešní době spíš krok zpět. Ikdyž dlouhá pětka téměř supluje šestku, ale to vytáčení anebo naopak podtáčení za to nestojí...