Opravdu pěkný kousek E39
Vybral sis dobře, jednak ten stav vypadá (aspoň podle fotek) vzhledem ke stáří a udávaným km výjimečně dobře a pak se mi taky líbí, že je to "čistý" M-paket, který bývá v interiéru často opticky "deformován" příplatkem za dřevo, nebo kůži (v horším případě za obojí), případně ještě za automat (který v té době nebyl ještě úplně dokonalý), přitom kombinace látka alcantara a stříbrný dekor vypadá jednak mnohem sportovněji a navíc se tohle provedení sedadel nevytahá tak ošklivě a brzo jako u kůže (viz tvé fotky srovnej s podobnými E39 tady v kůži).
Kola z M5 vozu maximálně sluší (až na příliš úzkou pneu k disku vzadu), i když za cenu podstatně sníženého komfortu (zejména na našich cestách). Co jsem od BMW nikdy nepochopil byl otřesně vypadající výfuk (spíš roura) u E39 v M-paketu a proto první úprava, co jsme na úplně nové E39 dělali, bylo zkrácení té "trubky" a její nahrazení nerezovou oválnou koncovkou. Jestli něco tvé auto hyzdí, pak je to právě konec výfuku, nebo-li kus špinavé surové trubky, vzhledem k tomu jak vypadá ji raději mohli schovat pod nárazník, jako u běžné E39.
V recenzi píšeš. že ti chybí mechanický diferenciál, ale ten (klasický otevřený mechanický diferenciál) má přece každé auto (nejen BMW) sériově, zřejmě máš na mysli diferenciál s omezenou svorností (lidově trochu nelogicky nazývaný "samosvor").