Se spolehlivostí nevím osobně, jak se to pohybuje. Ale logicky bych řekl, že u tereňáků musí dimenzovat díly pro těžký terén, takže při jízdě po cestách s občasnou terénní vložkou to musí být víc než dostatečné. Jestli je LC více spolehlivější než Pajero, tak si nemyslím, že tam bude velký rozdíl v těch absolutních hodnotách. Tím ho nechci nijak obhajovat, ale i designem mě Pajero oslovuje teda víc..
Forestra považuju za velmi podařené auto teda, ale nevím, jestli by bratrovi nebylo malé..? Jaké má vůbec požadavky?
Chápu tvou otázku, ale bohužel ti asi nejsem schopen jednoduše odpovědět, protože je to komplikovanější.. :-) Ale ve zkratce- uvažoval jsem nad auty od mx5 přes Imprezu, až po Superba, ale pro tu chvíli byla i30 nejlepší volbou. A nijak toho nelituju :-) V budoucnu bych k tomu rád přidal něco sportovního, pokud se bude dařit, takže zas na takové scestí jsem nesešel. Jasně, že bych rád viděl v garáži 911tku (btw. to by mě už nikdo z té garáže nevytáhl >:D ), ale na to si myslím mám ještě dost času.. :-)
A s Fabkou se nedivím :-) Auto je sice důležité, ale důležitější je člen mezi volantem a sedadlem..:)