Servis tam byl v pohodě.. Měnil jsem jen brzdy a řemen.
A k celku co mi na něm vadilo- tak předně já nejsem cílová skupina tohodle auta.. Já potřebuju menší, lehké, mrštné auto.. Nejlépe, co málo žere.. Btw. s i30 jsem na výsost spokojen. Cayenne byla přemotorovaná bestie, se kterou šlo jezdit velmi rychle, ale na dálnici člověk jel 200 a říkal si, jestli jede aspoň 100.. Navíc ta spotřeba :/.. Známý má DB9 a jezdí za 18l, já se v Porsche častokrát pod 20l ani nevlez..
Ale k Pajeru- má 2,5t a skoro 5m délku, takže do města opravdu ne. Terén zvládne, jenže kolikrát to člověk využije? Já bych to spočítal na prstech jedné ruky.. A to bych i zahrnul předchozích 5 let, co s tím jezdil otec.
Moje celková průměrná spotřeba za ty 2 roky byla 10,99l/100km. Ale rozptyl je od 9,8l-13,2l. Většinou to bylo okolo 10,6l/100km. A jestli má bratr klidné tempo, tak bude okolo 10-10,5l.
Když bych ho porovnal s novým Pajerem, tak teda nic moc pokrok teda.. Subwoofer v kufru navíc, kvalitnější kůže, pár koní, trochu krouťáku, reálná horší spotřeba, škaredší provedení středového panelu, jiné budíky a kvůli jinému profilu gum drží líp na cestě, ale to je tak vše..
Je to prostě těžké, velké, neohrabané, pomalé auto. Pokud člověk jezdí klidně, potřebuje hodně prostoru, líbí se mu offroady a nechce investovat do prémiových značek s drahým servisem, tak tohle je jedna z dobrých alternativ.