Chlapi, co "blbnete" s těmi malými koly (dokonce 15"???) , taky máme doma od novoty stříbrnou E39 530d v M-paketu v manuálu (modelový rok 2000), má najeto jen něco málo přes 100 tis. km a je v opravdu nevídaném stavu, včetně interiéru. Poslední pár let už s ní v zimě vůbec nejezdíme (hlavně je nám jí líto + zadní náhon), ale jsou k ní origo 16" disky se zimníma Contíkama a na léto origo 17" M-paket kola, pneu vpředu 235/45/17, vzadu 255/40/17. Auto bylo z výroby na Dunlopech, pak 2 sady Conti CSC2 a teď už jezdíme výhradně Conti CSC3 a naprostá pohoda a dokonalost, a to i s tvrdším eM podvozkem, normální podvozek je znatelně měkší. Zkuste na léto 17" CSC3, auto bude vypadat nesrovnatelně lépe, komfort bude stále velmi slušný a sportovnější jízdní vlastnost úplně jinde. Vždycky už jsem se koncem zimy těšil až přezuju ze zimních 16" na letní 17" a zase si pěkně zajezdím. ;-)
Jinak za největší slabinu E39 (nemyslím M5) považuju právě brzdy s nízkou odolností proti vadnutí/ přehřátí/zkroucení (ať už při ostřejší jízdě, nebo při nutnosti náhlého brždění z vysokých rychlostí na dálnici) což je z velké části problém předních kotoučů malého průměru, který umožňuje i aplikaci 15" disků, které se k vozu stejně příliš nehodí (ani opticky), v zimě se totiž dá zcela v pohodě existovat na 16"kách.