Tak Favorit a Felda je skoro stejné auto, tedy ten konstrukční základ je naprosto stejný.... čili motorová přepážka je identická.
Jestli je mokrý molitan ze strany motoru, tak to nevadí, tam prostě za deště může zatéct, ale ten se díky motoru vysuší rychle.
A hlavně, to, že je prokousaný nic neznamená, mezi těmi molitany je docela bytelný plech, kdyby tam nebyl, tak by ti motor v autě řval jak blázen. Felda má sice jen jednovrstvou příčku, což ji dělá právě tak hlučnou oproti jiným autům té doby, ale ten plech tam je.
Protékat by tam mohlo jedině kolem otvorů pro kabelové svazky a tyč řízení, ale to bys měl poznat, že tam je mokro.
Pokud ale má mokrý ten molitan i uvnitř a je to za volantem, tak to znamená, že tam nezatíká od dveří, ale právě někde od skla, takže bych to téměř na 90% viděl na to těsnění okna. Jak říkám, oblep důkladně izolepou těsnění okna, čili tak aby jeden okraj izolepy byl na skle a druhý až na plechu, a hodně důkladně. A jezdi s tím několik dní, pokud bude i dále do vozu zatékat, tak je problém jinde, pokud ne, tak je nutno nechat přetěsnit čelní okno.
Ale po vlastních zkušenostech bych to viděl na těsnění okna... hlavně když je mokrý i molitan za pedály a tím pádem i výše.