Kluziště
Ajajajaj, to znám 8-s
Tohle se mi dělo i na Favoritovi, dost nepříjemné. Musel jsem podkládat koberec dřívkama aby uschnul. A hlavně pod tím černým kobercem je další docela tlustý koberec na odhlučnění, který saje ještě lépe. Důkladně to vysuš, protože ti prorezne podlaha, která z vnitřní strany nemá žádný antikorozní nátěr 8-s
Prvně je třeba zjistit odkud zatéká. Může to být sposta míst, od těsnění dveří přes ventilaci atd., ale hodně často bývá na vině těsnění čelního okna, u mně to tak bylo. Nakonec jsem to diaknotikoval tak, že jsem důkladně oblepil izolepou čelní sklo přes těsnění dookola a čekal na déšť. Když po dvou deštích bylo v autě sucho, tak bylo jasno.
Prvně mi bylo doporučeno pod těsnění injekční stříkačkou vstříknout tekuté sklo. Moc to nezabralo, teda vůbec. Ajelikož jsem si tím tekutým sklem poškodil okno, tak jsem se naštval a nechal si čelní sklo vyměnit za nové a to včetně těsnění, i s prací jsem se vlezl tuším těsně do 2000 Kč, od té doby bylo v autě sucho. Samotné těsnění stojí 500 kč i na feldu, práce by měla být stejně drahá, je to nelepené sklo, tudíž levná a rychlá výměna.
Jo a doufej, že ti rám okna nevyrezl pod těsněním, to je pak průser, u starších aut to bývá časté a není to zrovna levná záležitost.