Není nedotáčivý, když si zvykneš na ten příšernej náklon, kterej po vjezdu do zatáčky nastane a zůstane stabilně po celou dobu (jsem zvyklej z Alfy, která se ani nehne) tak nemá se zatáčkama jedinej problém, minule jsem se s ním honil jen tak z lehka a to byla jen 115 koňová verze s Céčkem a byla to dcl sranda, vidět jak se céčko naklání a já za ním s toudle houpavou potvorou, no musím říct, že mě jízdníma vlastnostma předčil. Sice když jsem jel v IV Golfu 1,9 TDi (81kw) a pak jsem přesednul do stilouše, tak jsem měl nejdřív pocit, že nemám olej v motoru >:D nevím jak se to tailiánmů povedlo, ale ve Stilu je tenhle motor hrozně hlučnej. Jinak fajne auto, když mu člověk odpustí to věčný hlášení airbagu a občas totální zbláznění elektroniky, což nemá na jízdu vliv jen je to votravný, páč to průběžně pípá a svítí. Jinak s tímhle motorem jsem jezdil v Alfe 147 (bez chipu teda) a musím říct, že to je hroznej zabiják, já tomu autu říkám "žrout tdi octávek"