No kola jsou original SAAB, bohužel i k SPECIAL EDITION byla za příplatek, ale já to neplatil takže mně to je šumák. Říkám jim hvězdičky, chtěl jsem je do zrcadlova vyleštit, ale už mně někdo s tím nápadem předběhl. Já si to auto jen koupil jinak nikde na prohlídce nebylo to až pak je se to začalo s..t.byl sem s ním 3x (kždoročně)na servisní prohlídce( pokaždé v jiném servisu) a vždy mi nedali razítko, do servisní knížky, kde je jen první po 9000km v roce 2002, tak sem se rozhodl na to kašlat a do servisu jezdit jen na výměny náplní, nebo když se v autě objeví zvuk, který tam předtím nebyl. Jinak opravy byly drahé, ale zase to auto je teď téměř celé nové takže už snad bude zase nějakou dobu sloužit bez problému.Je v něm hodně peněz utopených. Jinak už bych si koupil novější benzín V6, že jo. zatím slouží bez problému, ale na lítání to rozhodně není. Je to pro ty, kteří se chtějí lišit za málo peněz v benzínové a nesjeté (neitalské) verzi i spolehlivé auto, chtějí mít velký a dobře přístupný zavazadlový prostor a konkurenty jako Lagunu,Volvo S40, Škodu Octavii, Rover 600, Vectru apod.. nechtějí. Navíc všude píšou jak se původní záměr karoserie Saabu musel podřídit z "rozkazu"GM menšímu podvozku od Oplu a že to je směsice Vectry B a Astry tí mpádem nic moc. Neřekl bych.Auto je čitelné i v zatáčkách. Velice dobře padá ze zatáčky do zatáčky a limit utržení zadku jako u Octavie téměř nezná. Na to že to má být podvozek pro důchodce co jedou po rovné dálnici k moři, s přehledem zvládá i vyloženě sportovní jízdu, což se nedá říct o motoru a brzdách.