čus! Sou to všechno jenom spotřební věci, nic zásadního, tím, že si chci to auto nějakej čas nechat dávám díly kvalitativně srovnatelný s originálama: destičky + koutouče (12 000,-), výměna oleje (3 800,-), výměna kabinovejch filtrů (1000,-), výměna brzdovky (800,-), odešla mi baterka origo 6 000,-, ale vejde se tam a parametrama sedí z kamionu (2600,-), pneumatiky komplet zimáky jetý, který vydržej tak 1-2 seźony ( 7 000,-), nesmazaný chyby od předchozího majitele na diagnostice v bmw ( 700,-). Převodovky se nebojim ta by měla nakroutit 400 000km v pohodě, podvozek už není jako u novýho auta, ale nijak nemlátí a neplave, takže si myslím, že 50 000km by neměl být problém (jinak komplet vychází asi 30 000,-) Dál budou chtít možná časem vyměnit svíčky v motoru, ale zima je zatim mírná takže makaj v pohodě (vycházej s prací kolem 7000,-). Takhle když sem to rozepsal tak to možná hrozivě, ale jak sem psal tohle sou prostě spotřební věci, který člověk vymění a má dost času klid. Celkově sou tyhle auta spolehlivý a nebál bych se toho, kdybych ho měl třeba jen na půl roku tak sem na něm nemusel dělat nic, ale chci ho mít v kupě :-)