Na Accordovi vule razeni (pokud je v technicky OK) neni, jenom je rizeni okolo primeho smeru jako u kazdeho jineho auta stredni tridy min strme nez v dalsich polohach. Civic 8G je obecne naprosto uzasny co se strmosti rizeni tyka, a to v celem rozsahu, i okolo zakladni polohy. Potom presednuti snad do kazdeho jineho auta v tomhle ohledu muze jenom zklamat. Zase je to nevyhodou pri vysokych rychlostech po dalnici, kdy je rizeni az dost neklidne a clovek se na nej musi soustredit s obema rukama na volantu, k temhle ucelum ale CTR nemame :-)
Nejake zaseknuti volantu by se konat nemelo nikdy, ale CTR jsem se samosvorem nikdy neridil tak to nemuzu posoudit, tezko rict i z tveho popisu. LSD trochu taha za volant, ale auto musi byt porad ovladatelne. Obecne kazda predokolka s vyssim vykonem bude mit pod plnym plynem trosku problem s rizenim a je potreba ho korigovat, pracovat s volantem.
Upozorneni na rychlost je jenom nastaveni jakehosi upozorneni, alarmu na nejake limity. Da se nastavit libovolne nebo uplne vypnout- zatahnout rucni brzdu, klic v zapalovani do polohy II. a vejdes (ovladaci na volantu) do patricne kolonky menu, kde uz bys to mel najit sam. Jsem na dovolene a nemam sebou manual k autu, ale musis ho prece mit sam, je to v nem popsane presne.