Ale tak zase se nemusime navzajem napadat ze nekdo jezdi jako prase, magor apod. kdyz se navic ani osobne vubec nezname, ne? Je mi 37 a opravdu netrpim mindrakem ze bych musel predehnat vsechno co pred sebou uvidim, spis se usmeju nad vsemi ostatnimi co si tohle dokazuji prave na mne. Staci jezdit kratsi cesty do prace (ale vazne opatrne, neslapu na plyn dokud se motor neohreje samozrejme) a o vikendu si auta uzit na okreskach. Okruhy jezdim hodne malo, takze se mi do nejakeho prumeru nepromitnou. Jezdit s takovym autem s pocitem ze musim myslet na nejakou spotrebu by me ale VAZNE nebavilo, na tohle mam totiz druhe auto ktere k tomu ma predevsim patricnou motorizaci, staci se podivat do me garaze. Hot-hatch nemam proste na setreni, neni k tomu ucelu snad ani vyrobeny. Ale je fakt ze treba Oct. RS je prave takovym univerzalnim rodinnym autem se silnym motorem, primarne je i vyrobeny pro tyhle ucely. Klidna vubec nemusi znamenat jezdit pomalu, jde prave o ten styl a o tom je tu rec. Jestli nekdo toci motor casto nad hranici 5000 ot. (u mne az do 8400) a pritom mu nejde spotreba nad 9 litru, pak by mel dostat Nobelovu cenu za fyziku. Stado koni co se rozbiha naplno je potreba i naplno zivit, stejne tak mi prijde naprd mit to stado doma jenom kvuli pocitu ze ho vlastnim a nechat ho chcipat ;-)
BTW auto s atmosferou bude se stejnym obsahem motoru a prakticky stejnym vykonem vzdycky ziznivejsi a to hlavne prave pri tom beznem pouzivani, kdy je ho proste potreba o neco vic tocit nez preplnovany motor. Pri pohledu na spritmonitor.de ma tvuj vuz s tvou motorizaci prumer 9,85 l./100, "muj" Type-R dokonce 9,64 (!), zato s dramaticky vyssim rozptylem prave podle stylu jizdy, treba i nad 16 l.. Vzhledem k tomu i k oficialne udavane spotrebe mi stejne neprijde ze by nektery z nas jezdil vylozene usporne nebo vylozene jako to cune (7,5 vs. 9,1 ofiko). A predevsim- nase auta maji evidentne jiny charakter a podle toho i jine kupce.