ceníková cena tesně pod milion zase není žádná tragédie - v roce 2008 byly ceny na maximu. Tady jsi dostal model těsně po F/L, s novým motorem, který v té době v rámci třídy moc konkurence neměl, tuším že tento motor byl jen v kombinaci s nejvyšší výbavou Aero a ještě další drahá hračička je i automat. Nakonfigurovat si takovéhle Volvo (nebudu to porovnávat s německou trojkou, ty jsou trochu jinde), nebo Alfu, jsi na velice podobné (ne li ještě vyšší) ceně. Nemluvě o tom, že v té době nebyl problém se přes mega přehoupnout s obyčejným Superbem >:-[]
S tou Oktávkou to byl pak buď slušnej driver, nebo jí klidně mohl mít čipnutou - určitě sám víš, jak rádi majitelé své TDI vylepšují :-) Samozřejmě může být pes zakopaný i v automatu - jeho správné naladění může motor vytáhnout o úroveň výš, naopak nesprávné z něj udělat línou lemru...