Ovládání na volantu je již jiná píseň. To, že je to po ruce, se nedá oddiskutovat. Otázkou je, co komu sedí. Já třeba dávám přednost páčkám za volantem před těma na volantu. Sice na ně člověk nevidí, ale když držím volant, tak daleko fyziologičtější je pohyb prsty za volantem než jejich kroucení na volantu. Totéž platí i pro Renaultův tempomat.
Co je nepochopitelného na automatické klimatizaci? Moje máti neřídí a technika ji nic neříká, ale že to čísličko znamená teplotu a že čím bude vyšší, tím bude tepleji, to pochopila hned. Já mám někdy taky raději manuál, protože si nastavím přesně kam vane vzduch, což ale i u automatu jde.
Je pravda, že ovládání rádia v Meganu by mohlo být nad klimatizací, ale zřejmě jde o stejný pohled jako u Hyundai, že když je to na/za volantem, tak to nemusí být to hlavní. No nevím...¨tam ani z jedněch výrobců nemůžu souhlasit... 8-s
Reaguji nicméně na ten velký ovldač, který je Hyundai opakovaně vyčítán, že se s ním ovládá dost nelogicky rychlost ventilace... a najdeš to v mnoha testech a sám jsem se tomu na živo divil. Ale takových neintuitivních věcí je i u jiných značek dost.