ano, souhlas, ve kvalitě materiálů a spracování byly rezervy, a když si ještě Saab hrál na "prémiovou" značku tak ta cena byla přestřelená. Ale už tak 3 roky zpátky se to hodně zreálnilo, možná tyhle top motorizace byly stále relativně drahé, ale běžné modely měly velmi lákavé ceny
automat - je to klasický hydro automat, tuším Aisin. mám ho taky. ano, ten motor je s ním utlumen, ale mně to nevadí - to pohodlí mi za to stojí. máš tam pádla pod volantem a jestli ano, jak jsi s tím spokojen (mění to vždy podle povelů, nebo někdy holt podřadí i sám)?
k té "honičce" s Oktávkou - jestli to byla třeba 125kW 2.0TDI, tak ta má jen o 7kW méně (a o jedno turbo >:-[] ) a tipnul bych že bude celkově lehčí, takže by neměla mít problém se tě držet.
Saab ale nikde své motory nedělal za účelem rychlosti jako takové - už při vývoji benzinových turbomotorů vždy nejdůležitější parametr byla pružnost - schopnost zrychlit třeba z 80km/h na 120km/h, a v této disciplíně byly schopni porážet i ryzí sporťáky. Otázka je, jak moc se jim to povedlo přenést do turbonafty....
a kombík je stejně nejlepší ;-)