Ach ten češtin
Byla by to zajímavá recenze na dosti zajímavé auto, ať už po stránce techniky, tak techniky, která pak selhala, jen musíš zapracovat ať už na hrubkách, tak i na překlepech.
A rozhodně se rozepiš o jízdě, to je u tohoto auta dost důležité.
Jinak k dílům... není to tak hrozné, čtečka karet rozhodně nestojí 9000, už před 5 lety stála 4000 včetně diagnostiky a práce... a samozřejmě to vše se dá ušetřit návštěvou zkušeného neautorizovaného servisu. A nebo na renault foru se dá najít téměř vše, dokonce i komplikované opravy ESP stojící desetitisíce opravené za pár korun. Holt Renault doplatil za rychlé uvedení mnoha novinek na trh bez delších testů... :-| Z druhé strany mnoho lidi Lagunu chválilo za jízdní vlastnosti, za prostornost (v kombi je místa i vzadu na tu dobu bezkonkurečně)... Kufr není tak velký, jak by se na první pohled mohlo zdát, ale já i s rezervou v kufru (mám LPG) nikdy nemusel nic nechat doma a to jezdíme v 5 lidech) :-) Hlavní jeho devíza nejsou litry, ale variabilita, nákladová hrana v úrovni podlahy a lehká manipulace s lehkými dveřmi.
Jo a nakousl jsi ten zadní stěrač. To byl problém hlavně verzí se samostatně otevíratelným zadním oknem. Taky nám nefungoval při koupi. Do uchycení v okně zatekla voda a mechanismus zatuhl, časem to motorem neutáhl až nakonec shořel. Renault za něj chtěl neskutečné peníze. Sehnal jsem ale za 300 Kč motorek z Astry G, který byl stejný, jen stačilo přehodit jeho převodovku, důkladně přemazat jeho mechanismus a funguje naprosto bezchybně doteď.
Vše se dá nakonec levně a funkčně vyřešit.