Že audi nedělalo pro A8 lepší V8 motor než 4,2 V8 atmosféra je problém Audi, ne muj problém ani problém Jaguaru. Jistě Audi mělo V12 6,0 - výkon o 50 Hp větší a zrychlení lepší o 0,2 s.
Šestilitr V12, HEHE HAHA HIHI.
Konečně padla kosa na kámen že. vždycky byl posměšky na ameriky že maj mizerný litrový výkon. A hle vrchol koncernu té doby je outsider. Ano porovnám zde přeplnovaný a atmosferický motor, ovšem to jde zde oblíbená praxe místních diskuterů, narozdíl o nich provnávám motor, který má navíc 4 válce a 2 litry objemu a přesto stěží vyhrává.
Pro srovnání soudobé V8 HEMI 6,1 má výkon 430 HP, když sme u těch amerik zase. 12ti válec má 20 HP navrch proti OHV se stejným objemem. Náskok díky technice, vskutku.
A ta spotřeba V12 6,0 vs XJ 4,2 kompresor, to sou terpve čísla panečku.
To je sporřivá technika Audi, hehehe.
Jaguar XJR/XJ Super V8 má pohotovostní hm. 1728 Kg/ Super V8 (neplést s Daimler Super V8) měla ještě méně pod 1700 - viz
[odkaz]Audi A8 4,2 V8 opravdu nemá méně Kg. Tam je údaj někde výrazně přes 1800 kg - 1875 Kg. Viz
[odkaz]Zkus vyměnit katalog, zřejmě používáš špatnej. Mam doma ještě speciální světový katalog na rok 2007, můžu ti ty hodnoty opsat z něj, ale Audi je těžší.
A nepiš tu o nějaké základní motrizaci, což byl diesel že. Srovnej srovnatelné benzíny navíc se stejným objemem, akorát Jag má navíc kompresor, tohle slovo tehdy ovšem Audi neznalo, když Jagaur tuhle generaci v roce 2003 představil a dneska zná pouze v podobně motorů TFSI, což je kočkopes turbo/kompresor dohromady.