Ahoj, reaguji trochu později. Co se týče těch tyček, tak samozřejmě i já jsem byl překvapen, ale pokud výměna jde na vrub výrobce, tak mne to při pětileté záruce celkem neobtěžuje. V servisu mi řekli, že to byl problém i prvních Ceedů, než udělali stabilizátory tzv. edici pro České silnice tj. vnitřek kloubu není vystlán žádným silonem, ale přímo ocel.... Níže popisuji i podobné zkušenosti s HHR vozem primárně určeným pro jiný trh. Samozřejmě dnes má auto najeto cca 87tis. km a již jsou zde další stabilizátory tj. zase po dalších cca 45 tis. km. Výměna byla i u levého zadního (Carens má víceprvkovou zadní nápravu)
. No já na druhou stranu měl VW POLO 1,4 D výroba někdy kolem roku 1993 a kupoval jsem jej resp. přítelkyně v roce 1998 najeto cca 60 tis. km. Problémy co jsem měl s tímto autem resp. dieslovým motorem mne vyléčili z nafty na další deset let, proto i ten Carens v benzínu. Taky jsem POLO poslal během tří let do bazaru a raději koupil novou Thalii, která sloužila bez problémů do minulého roku než jsem ji nahradil novým vozem.