Mno, tak já jsem po 115 000 km Tucsona raději prodal. Soupis závad vypadal po ujetí tohoto počtu kilometrů a po pravidelném servisování v autorizovaném servisu takto:
- výměna obou předních poloos (16 000 Kč bez DPH a práce za kus)
- výměna spojky
- výměna pohonu servořízení
- zadní náprava při najetí na nerovnost bouchala jak pominutá; nikdo nepřišel na to, čím to je
Celkové náklady na opravy mi autorizovaný i neautorizovaný servis odhadl cca. na 90 000 Kč.
Takže Tucson v pořizovací ceně 630 000 šel po čtyřech letech do světa za 200 000. A to jsem byl ještě rád.
Závady tohoto charakteru by při nájezdu uvedených kilometrů člověk omluvil u Dáčky za 170 000, ale ne u auta, které je bezmála čtyřikrát dražší.
K zlosti je, že tohle všechno se začalo projevovat rovné dva měsíce po vypršení záruky. Murphyho zákon, jak jinak...