Nemam problém s kritikou vlastních řad.
Každý ví že řízení v amerikách je přeposilované. Do města fajn, na okresky horší, neb není zpětná vazba od kol jak by měla být. Na druhou stranu, kdo není závodník,vadit mu to nebude.
Starý střep - tak pár slov o starém střepu.
Koupil sem to 5 a 3/4 roku staré, najeto 100 tis, ještě původní gumy, fabrické Michelinky s datem výroby 2000.
Vnitřek jako nový, auto stálo rok po lesingovce která ho zabavila druhému majiteli za 3 měsíce, předtím to měla jedna madam z moravy. Než bazar přišel na to, že přepálenou cenu musí dát dolů o 60 táců, trochu mu to trvalo, takže to stálo a nejezdilo.
Bylo navíc prasklý vokno přední, což odradilo potencionální kupce, mě nikoliv neb výměna mě nestála ani kačku.
Za dobrý money auto který jezdilo POUZE 4 roky a kousek....Se serviskou a komplet historií od Hošek Motor.
Když sem to prodával za 3 roky, mělo to najeto víc jak to volvo a kvalita sedaček někde jinde, takže povídačky o kůži sou úsměvný.
Jistě volvo je kára z půjčovny, ale furt na tom ty lidi sedí jen zadkem jako seděli v Sebringu a navíc stál rok na mrazu a sluníčku v bazaru. A kůže jako nová.
Navíc sem dělal měření a za 3 roky půrm spotřeba 9,1 L na sto. 203 HP a V6.
A podívej se na litrový výkon - 203 HP z 2,7ky? To nebylo standartem, stačí se podívat na tehdejší japonské 3,0 V6 nebo domácí hvězdu Superb I 2,8 V6 s překopanou letivou vykopávkou VW původem ještě ve VR6. A byly i další.
Na střep výborné hodnoty že.
A výbava? ABS, ASR,EBD, 6x bag, manuální klima, víceprvková zadní náprava, tepomat, 16 ALU, mlhovky, ostřikovače světel, kožený sicny vpředu s vyhřejváním, řidičovo el. stavitelný, rádo s RDS, CD + měnič na CD, převodovka s přímým řazením (obdoba tipronicu), palubní PC s digikompasem, el. okna, el. zrcátka s vyhříváním atd.
Na 2001 slušný.
Vše fungovalo z el. výbavy a nikde mě to nikdy nenechalo.
A takový výfuk zadní část, ten byl po 9 letech jako novej, svíčky ještě původní neb se mění ve 160 tis, rozvod řetězem takže rozvody mě nestály 0,- kč. atd.
Mustang jde s Roccem srovnat vcelku dobře - oboje stojí skoro stejně. Rozdíl je ten, že Mustang má o 2 válce navíc, mnohem větší výkon, nemá poháněnou blbou nápravu, takže si jde s ním opravdu užít zábavu a radost z jízdy.
Zatímco šidítko je předohrab, takže bez ručky ani rána, sporták s předním náhonem fakt vyluzuje úsměv na tváři, o smykách a driftem můžeš leda snít pod plakátem 911ky, která ti visí na zdi.
Kvalita kůže je úsměvná. Navíc dneska ameriky používaj i kůži Nappa a další kvalitní materiály, halt doba se mění. Ovšem nesmíš si koupit socka verzi s ještě látkovýma sedačkama pro mexičany a studenty.
Takže úž nám zbývaj tenký plechy, teda jestli to byly vůbec klasický plechy. Mě takhle jeden borec koukal na 300C a počal se divit že ta kapota nerezne a blatníky sou nějaký divný. Esli vono to není tím, že nejsou z klasickýho plechu :-) Když to bude mít tlustý plech, začneš řvát jak sou ty ameriké sportáky těžké.
Ted sou zas plechy slabé, pokud toužíš po Plechu jako na tanku Tygr, doporučil bych ti Volhu. Tam si přijdeš na své >:D