4x4 - no jak jsem psal - pokud je suche jezdis jen na zadek, pokud naprsi - nebo je nekde nejaky lupeni a ty "v zatacce" pridas neurvale plyn razem mas zadek vedle sebe a mavas vsemu co masna korbe. takze na mokru s dvojkolkou opatrne, pokud tam das 4x4 tak je to ok - i v zime s tim muzes jezdit furt, jen to nema rado,stejne jako kdykoliv a kdekoliv jinde plnej rejd a jizdu na 4x4 - proste se to krouti a nechce se tomu vubec jet - to koneckoncu da rozum. v zime a v desti jezdim s 4x4 - jen kdyz parkuju tak to vypnu. je to proste na teren , na pevno secvakly, zadna elektrika a to se proste jezdi s kolama rovne- teren v poho i s nakladem - opet stejne omezeni jako na cokoliv jineho - kola rovne, a pozor na prechodovy uhel, ale jsou pod autem takovy lyze podel cele delky, takze se (pokud netrefis hrb na kardan,nebo prevodovku,nebo jen na prostredek auta) jen sklouznes po tech lyzinach. jinak visis. vyhled vpred do strany v poho a jen na zadek to chce pipaky, nebo kouli ja mam pipaky a v poho ani mi to neprijde,ale parkovani v nakupaku v poho. chce to jen zvyk proti osobaku to ma malej rejd, ale to je o zvyk. kryt korby - mam origo, jeste jsem ho nesundaval, a kdyz to chci umejt tak to vezmu wapkou a umeju to.no akorat to nevylestis- nebo muzes korbu jednou za rok shodit - ma tam asi 6 nebo 8 takovejch celisti a umejt to. jinak jsem premejslel co budu delat az to doplatim a co si koupim - nic nebudu delat a necham si ho :-)))))) jen poznamka - 4 chlapi a cesta do Norska na ryby - plna korba vetese a beden na ryby,na strese dve rakve a uvnitr 4 poradny chlapi - 2500km v poho, a na dalnici v nemecku dle navigace i 175,- docale jsme vsichni koukali jak to hrosik vali.........