Zdravím, měl jsem možnost v posledním týdnu jet Superb se stejným motorem. Tu maximálku Vám 100% věřím, motor má výkonovou rezervu i v tom Superbu a měl se čile k světu. Co se týče toho DSGčka, já si prostě nemůžu pomoct. Však si s manualem před zatáčkou podřadím, nebo jen lehce sundám nohu z plynu a pak prostě s oběma rukama na volantu na výjezdu šlapu na plyn a děkuju za ploutve na kraji sedačky...k čemu ten automat? A k čemu turbodíra, která mě u Fabky nutila šlapat na plyn málem při vjezdu do zatáčky, aby auto na výjezdu zabralo? Protože jak říkám, když jsem auto roztočil na 5000 před zatáčkou, ten automat řadil další stupeň, tzn. nižší otáčky, tzn. turbo se zase muselo nadechnout, tzn. zas prodleva...neříkám, že ten automat je špatný (máte pravdu, že pod plynem to tam skákalo pěkně), nebo že ta Fabie není dobré auto, ale kdyby místo automatu zamakali na řízení a kdyby místo turba ve dvanáctistovce (u běžné Fabie) poladili obyčejnou čtrnáctku...bylo by té radosti asi víc. Asi je to tím, že pořádně odladit atmosférický motor stojí víc práce než strčit všude turbo...