nedá mi to neokomentovat :). Ano, ručka auto rozhodí, pro řízený smyk ale musí ihned následovat vlna KW a Nm = tvrdej plyn. V praxi na sněhu ovšem ruční brzda neni naprosto potřeba, jenom mu naložíš a už cejtíš jak se síla sune na zadek a jedeš jak Colin ...
S ruční brzdou jsou ale trochu potíže:
Jediný auto kde jí můžeš bezproblému kdykoliv hodit je STi s věcičkou DCCD = aktivní elektronickej středovej diferenciál, v rámci něj je odpojovač což znamená, že senzor zaznamená zatažení ručky a jakoby vyšplápne spojku, aby na kola nešla síla motoru.
Oproti tomu VŠECHNY OSTATNÍ verze v MANUÁLU potřebujou vyšlápnutí spojky, jinak můžeš časem (na suchym asfaltu klidně rovnou) rozervat diferenciály.
U AUTOMATU spojku vyšlápnout vemůžeš a zatažení ručky kdykoliv za jízdy zavání průserem!
Toť mé teoreticko - praktické poznatky :-)