Obavy o udrzeni auta na ceste jsou zbytecne. Neexistuje situace, kdy by ten motor mel navrch nad zbytkem auta. Ona pri vyvoji byla mx-5 planovana s turbem na 200HP, nakonec z toho seslo, pak ji v roce 2004 pro USA a JPN i udelali (s trochu mensim vykonem), cili to auto na to ma rezervy. A i tak jsou auta, ktera maji daleko vrazednejsi pomer vykon/hmotnost. 10 let jsem jezdil na sportovnich motorkach a ma posledni mela pres 160HP a hmotnost 180 kilo. A jen dve kola ;-) , 0-100 za 2,7sec, 0-200 do 8sec, 300kmh :-) , na tohle jsem byl zvykly, cili 200+HP MX-5 je fakt "jen" takova prijemna, pokud jde o silu, podvozkove je na cestach vsak trochu dal za moznostmi motorky.
Pokud jde o ten vykon, s MP62 je u MX-5 bezny namereny vykon 176HP na zadnich kolech, seriove auto ma na zadnich kolech cca 110. K naladeni se pouziva Timing Card a Power Card, obe mam, brzy nafotim, jsem na ne zapomnel. S intercoolerem to jde pak dal, pak se svody, pozmenenou remenici kompresoru, benzinova pumpa, atd atd atd, az jsem nasel grafy 300HP na zadnich kolech s nijak nerealnymi upravami, nic, co by neslo udelat ci namontovat.