Přesně tak!
Stačí zajet ke kubajsovi23 kousek od ZN, dodělává zejména M6 tky,co soudruzi v JAP nezvládli. Nechám stranou co vše co překopává.Ale stojí mu tam trvale pár M6, stáří 5-8 let a hnijí tak,že kam se hrabe nějaká Felda :no: Jsou to auta soukromníků,nepodnikatelů,žádné statisíce km.Po roce 2006(od FL) se to trochu s antikoto zlepšilo,ale srovnávat antikoro. úpravu M6 a Octy, nebo pečlivost zpracování je irelevantní.Já M6 z konce 2007 mám(měl),dostala ji dcera na ježdění do školy,ale kubajs ji musel upravit,teď se bude měnit celý výfuk-je po 4 letech zhnilý,což např. u 7 let starého Suzuki (nerez),nebo bývalé L2 z 2004 - prodal jsem kamarádce a vím,v jakém stavu L2 je, nehrozí.Takže mazda se má co učit.Líp sedí,jinak nic.Měl jsem i Octu. Že se to fandům japonců nelíbí,a co?
BTW: většina lidí v této zemi na nové auto stejně nemá,takže co řešit.A pokud je ne střídá jako já,pak musí kupovat racionálně, tj. mazdě se vyhnout.
Jedna věc jsou iluze a prospekty,druhá realita.Anitoro je u mazdy tragédie, vč. kvality laku a jeho tl.