prosím přečti si něco o technice a pak referuj. Samozřejmně že má blow off v základu, ale recirkulační, tzn, že tlak se vrací zpět do traktu a tím způsobuje "zastavování" turba, takže se turbo musí znova roztočit, když znova přidáš plyn. Říká se tomu takzvaně turboefekt. Tím, že dáš atmosférický blow off ventil, tak tlak se vypouští do ovzduší a nezastavuje turbínu, tím pádem téměř odstraní turboefekt a motor reaguje na plyn spontáněji jako atmosférický. A čím že to šetří turbo? Tím že nevzniká u turba zpětný tlak, který ho zpomaluje, tak šetří především lopatky a celkové opotřebení je nižší(když se musí ze 150 tisíc otáček zastavovat a znova roztáčet tak to už jsou panečku točky, že? :-) )
Doufám, že jsem ti trošku osvětlit funkci tohoto jednoduchého zařízení :-)