Zdravím, byl jsem také překvapen, ale vzhledem k tomu, že prodejce a servis dělají i vozy Škoda, tak mi tvrdili, že mají klienty, kteří jezdí Fábií určitou trasu na Strakonicku a mění tyče i po 20 tis. km. Většinou jsou to dojíždějící ze zapadlých vesniček, kde jsou vozovky totálně rozbité. Také mi tvrdili, že i pro Ceed udělali spec. edici českých stabilizátorů resp. pro naše silnice. Ceeda jsem kupoval v září 2010, takže uvidím jak se bude tato technická část chovat. To je jediné vysvětlení, které jsem dostal. Ještě bych chtěl říci, že jsem projížděl předváděcí vůz Chevrolet HHR, který měl být retrem vozu z 50. let. Auto mne zaujalo svojí výjmečností, a když jsem jej řídil, tak nesnesitelně "mlátila" přední náprava a prodejce mi vysvětlil, že na silnici odešly přední stabilizátory během pár kilometrů, protože uložení bylo připraveno pro úplně jiný povrch vozovky. Prakticky i Carens je auto určeno pro severoamerický trh, tedy si myslím, že konstrukce je takto "poddimenzována".