Nesouhlasím s tebou ohledně zanášení sacích ventilů Tento olej stejně jako většina olejů které splňují VW 502.00 zároveň splňuje i VW 505.00, což je norma pro ,,klasické" TDI 66 nebo 81 Kw a to jak známo má taky přímý vstřik paliva takže skrz sací ventil proudí pouze vzduch nikoliv zápalná směs. Takže pokud by tvoje teorie byla správná tak by se i do TDI 66(81)KW musel použít olej podle VW 504/507. Navíc normu VW 505.00 splňují i některé minerální oleje 15W-40.
Studoval jsem podrobně návod od auta a dočetl jsem se že pro benzin s intervalem QG1(proměnlivý interval na max 30.000km) je předpsán olej VW 503.00. Jediný rozdíl mezi 503.00 a 502.00 je v tom že 503.00 má lepší odolnost proti oxidaci a díky tomu je možno ho měnit až po 30.000km/2 letech. Pro pevný interval 15.000/1rok je tam uveden výslovně 502.00.