Strc si sve otcovske rady nekam, GTI. Vubec tomu nerozumis, ale moudreho delat musis za kazdou cenu.
Predne, 35kW neni koniku 20, ale asi 48. Vsem dobre znama Jawa 350 ma koni cca 25. A clovek se na ni zabije velice snadno, staci proste udelat chybu, byt moc rychly do zatacky, uklouznout na sterku a nebo byt proste prehlednut. Coz je v dnesnim hustem provozu extremne snadne.
Motorka s 48 konmi ma dost vykonu na to, aby rychlost jizdy musel omezit jeji ridic. Pri jizde na plny plyn je to smrtici zbran, ktera snadno presahne 150km/h. Neverim, ze zrovna tahle hranice aspon priblizne definuje nejaky rozumny vykon. V praxi navic pujde o pouhe cislo v TP, vyrobce bude prodavat motorky s restriktorem a prodejce ho pri predani motocyklu zakaznikovi za poplatek vymontuje. Kdyz ne prodejce, tak nejaky garaznik.
Cele je to saskarna a radoby rozumna politika, jako skoro vsechno, co se v Ceske republice deje. V duchu hesel, ktere mela pred casem na plakatech jedna politicka strany zelenych Zubova: "Je prece spravne delat spravne veci!"
Jediny, kdo zajasa, jsou autoskoly. Jeste by meli rozdelit ridicak na skutr a motorku, vzdyt ridice motocyklu nemuzeme jen tak ke skutru pustit. Co kdyz v krizove situaci slapne pravou nohou do prazdna, vzdyt na skutrech je prece zadni brzda vetsinou misto spojky....
Ceska politika je opravdu legraceni. Pripomina mi to spis stredoveke loupezniky.