Pardo, zbytečná instalace LSD určitě není, spíše bych JÁ!(každý jsme jiný), podle svých zkušeností volil odlišnou posloupnost úprav a auto cizeloval jako okreskový stroj. A tady je určitě místo LSD až za nastavitelným podvozkem. LSD je spíše nutný u každé silnější předokolky. U RWD jde spousta věcí řešit citlivou prací s plynem a využitím potenciálu auta bez ohledu na to jestli má LSD nebo ne. Proti tomu, že LSD je v zimě přínosem, nemám výhrad. Ovšem RWD v zimě je vždycky kompromis, jiný názor - u majitelů BMW hojně oblíbený - je nesmysl a lhaní sám sobě.
Ono na rovinu dlouho jsem jezdil s 911 997 bez LSD a na jeho absenci jsem si stěžoval jen párkrát a v extrémních situacích... teď každodenně v létě jezdím s autem s LSD a vadí mi spíše nepoddajnost podvozku a jeho přílišná prkennost na naše silnice - sice to, jak MrBeranek píše, není chyba auta, ale auto můžu změnit, cesty ne
Samozřejmě na okruhu je to jiná káva...a tam LSD má smysl. Kdo ovšem bere svoje auto - jakékoli - na limit na běžné silnici je v mých očích blázen se zastydlou pubertou.
.